Som medlem i Nya moderaterna har du bland annat möjlighet att göra din röst hörd, bli aktiv samt påverka hur vår politik utformas. Du blir även inbjuden till våra aktiviteter. Du bestämmer själv hur aktiv du vill vara.

Att bli medlem i nya moderaterna innebär att du stödjer en politik som vill skapa ett samhälle där varje människa får utrymme att bestämma över sitt eget liv. En politik som värnar om att varje människa är unik och som står upp för allas rätt att vara olika. En politik som säger ja till valfrihet för alla, men också vågar tala om frihetens begränsningar.

Nya moderaterna är en idéburen organisation. Vår uppgift är att målmedvetet bilda opinion för och utveckla våra idéer. Vårt mål är att hela tiden vara ett parti i förändring. Ett parti som söker utmaningarna, pekar på samhällsproblemen och som sätter resultatet för människor före sakfrågorna.

Sverige är ett bra land. Ändå finns mycket kvar att förändra och förbättra. Vill du hjälpa till?

3 argument för att bli medlem!

– Bli medlem för att visa stöd för moderata idéer och visioner

– Bli medlem för att påverka moderat politik

– Bli medlem för att träffa, lära känna och diskutera med andra som delar dina intressen

Ett medlemskap kostar 100kr under det första året. Därefter bestäms din årsavgift vid varje årsmöte, för 2020 ligger medlemsavgiften för befintliga medlemmar på 200kr.

Bli medlem genom att betala 100kr:

​ Swish
Swisha 100kr till 1233360070, uppge namn, personnummer och telefonnummer. Om du vill bli medlem i vår förening Högalidsmoderaterna skriver du till HögalidM efter ditt efternamn exempel Anna Hansson HögalidM

​ Bankgiro
Betala 100kr via Bankgiro 5040-0365 eller plusgiro 295958-3 (Glöm inte ange för- och efternamn och personnummer!) Om du vill bli medlem i vår förening Högalidsmoderaterna skriver du till HögalidM efter ditt efternamn exempel Anna Hansson HögalidM

-Bli medlem via kort

-Bli medlem via SMS

-Bli medlem genom att betala utanför Sverige

Medlem i Moderata Ungdomsförbundet kan du bli som är mellan 12 och 30 år. Det kostar 40 kronor. Välj en förening som slutar på MUF.  Klicka här!

Maila hogalid@moderaterna.se om du vill ha:

• ett inbetalningskort hemskickat
  • informera oss om din nya adress
  • om du har frågor eller om funderingar om ditt medlemskap